INSTAGRAM

Instagram

czwartek, 14 sierpnia 2014

ksiazki, ksiazki książki

ostatnio nic ciekawego w telewizji nie ma - bo lecą same powtórki ;) oglądać coś po raz setny ;((

portfolio

więc zaczynam czytać ksiazki

w ciągu ostatniego miesiąca przeczytałam ich nawet sporo

1.biografia porno-gwiazdy Linda Lovelace - bohaterka filmu porno - Głębokie Gardło
2. podróż na sto stóp - polecam ta książkę każdemu ;) ja juz przeczytałam i teraz wybieram sie do kina
3. Kocha, lubi pragnie - Lewa Starowicz - uwielbiam jego publikacje - bardzo mądre podpowiedzi ;)))
4. mali książęta - cudna książka, o tym, ze szczęście znajdujemy tam gdzie sie nie spodziewamy.
5. Lunch w Paryżu - w połowie książka kucharska, w połowie miłosna powieść
6. wnuczko-żona - Pani Bakuła ma niesamowicie ciety język i ja to kupuję
7. Beata Pawlikowska - Australia
8. Karolina Korwin Piotrowska - ćwiartka raz ;)) fajnie powspominać ukochane lata 90 i nie tylko ;)) - tą przeczytałam w czerwcu ;)
9. Pieskie życie - wspaniałe rysunki rzeźb
10. stokrotka - przeczytałam pół - zmusiłam się bo dla mnie mało ciekawa ;)


zostały mi
wszyscy jesteśmy Nomadami - książka z wymiany
Jedz, módl i kochaj - książka z wymiany
Dziewczyny z Powstania - nowa
Porada da radę - nowa ;)))
Prześpij sie ze mną
kobiety mafii
biografia Oprah
itd.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz